cansuyldz33 bende humana kullanıyorum şuan. Taze anne olarak bildireyim. Hem erken doğum yaptım 33.haftada hemde sezaryen ile doğurdum ona rağmen ilk geceden sütüm geldi. Humana çayı kesinlikle öneriyorum🤙🏻😉 ben yararını gördüm hala görmekteyim bebişim 20 günlük bu arada.