Arkadaşlar merhaba 24+6 günlük hamileyim. Eşim haftasonu boğaz ağrısıyla başlayan grip geçirmeye başladı. Ancak o gripleri hep ayakta atlatır. Hemen geçirirdi bu sefer 1-2 gün sürdü bende ne kendimi ne kadar korusamda malesef biraz bu akşam bende de birden boğaz acısı başladı. Hamilelikte ilaçta kullanılamıyor. Grip olup çözüm bilen varsa yazabilir mi? Ihlamur mu içmeliyim sadece neler yaptınız yazarsanız sevinirim 🙏