Kızlar malesef cok fazla özendiğim icin midye yedim 10 tane falan kızımda yedi suan 18 haftalık hamileyim kızımla ikimizde ishal olduk karnımız ağrıyor kızımı doktora götürdüm ilac verdi haslama falan yicek dedi bende aynıyım hamileyim doktora gideyim mi dedim doktor ilaç kullanamazsın en fazla serum verirler susuz kalmaman icin dedi ama ben cok kararsız kaldm cok aşırı ishalim yok azaldı ne yapayım bilemedim