BurcuLice 27-1987 bende böyleyim normaldede duygusalım dış görünüşüm serttir ama içim işte hep bi minnoş birde hamile olunca biri gık dese ağlıyorum hormonlar işte
Gamzeee89 27-1987 bende başak burcuyum herşeyi kafama takıp takıp ağlarım hamilelikte iki katı oldu sizinde öylemi herşeyi takıyormusunuz sürekli kafanıza 😓
masallarin bende basak burcuyum asiri gereksiz selere bile agliyorum ve ultra gereksiz takintilar kontrol deliligi en ufak seyi dert ediyrm sizdedemi ole
27-1987 masallarin bende öyleyim işte. Bide hamilelik katıldı işin içinden çıkılmaz bi hal aldı sürekli depresifim 😞
27-1987 Gamzeee89 evet yaaaa gerçekten Hep bana haksızlık yapılıyomuş gibi. Aşırı alıngan oldum. Biliyorum farkındayım değişik duygular içinde olduğumu ama engel olamıyorum kendime. Tabi böyle olurken de kalpte kırmıyo değilim😞 umarım düzelir bir an evvel