miskokulum1 ben 23/24 arası yakaladım sekerı ondan yükselme olmaz hali hazırda vücudunuzda varmıs ortaya çıktı iyiki çıktı cünkü komplıkasyonları çok sekerın 2 aydır diyetteyim bende 3 ana 3 ara öğün besleniyorum kilo almıyorum bebek alıyor
6 kez ölçüyordum ama o kadar düştü ki şeker şimdi sabah aç bide tok ölcüyorum diyetisyen her hafta liste degısıyor daha besleyıcı daha güzel oldu korkmayın