suramilaninannnesi Ebruderya bu sabah bendende geldi şimdide hafif hafif sancı oluyor çok kısa sürüyor ama geçiyor hemen düzensiz bı şekilde
Baharbek Ebruderya benimde dün sabah geldi pembe kahverengi arası sümüksü bi şekilde 1 cm açılma var dendi ama doğum başlama belirtisi gözükmüyor dedi ebe 2 hafta içinde anca gelir dedi 🙄
Sanemklcaydnz Ebruderya canım benimde bugün satı şeffar bir sümüksü bir ley geldi acaba nışan mı 38 haftalığız bizde baya büyüktü
suramilaninannnesi Ebruderya valla canım wc geçmkstim o an da gördüm farkettim rengi de şeffafla sarımsı arası bişeydi. Bu benim ikinci gebeliğim ilkinde de aynı şekilde gelmişti gecesi doğuma girmiştim bunda daha gitmedim bekliyorum bakalım 🥰
suramilaninannnesi Ebruderya belki suyun hiç gelmez benim doğumda patlattılar mesela ilk dogumumda sancıyla hitmisyim hastaneye 3 cm açıklık vardı yatis yapıldı ama suyum gelmedi
13579 Benimde şimdi geldi nişanım koyu kırmızı hala ara ara geliyor az az da aralıklarla sancım olmaya başladı beklemedeyim
13579 Ebruderya bende ara ara geliyor sancı 3. Doğumum olacak inşaallah bu geceyi atlatsam küçük kızım var 2,5 yaşında gece bensiz durmaz sabaha Allah kerim inşaallah sağlıcakla kolaylıkla doğum yaparız tüm hamileler için
Ebruderya Kızlar birşey soracağım ben bugün doktora gittim açılmam varmı diye bakmaya çalıştı kendimi kastığımdan bakamadı sizin açılmanıza baktımı işlem çok uzun sürüyor o sıra bana öksür dedi felan öksüremedm