Beril91 Serum yedim fayda etmedi zofer içtim zararı varmı acaba bebege :/ içip de doğuranlar varmı aramzda
Neslihan1903 Beril91 doğurmadım da bende zofer kullandım 8 haftadan 14 de kadar neden zararı olsun ki doktor yazıyor sonuçta
MervePo Beril91 selam benim ikinci hamileliğim ikisindede kullandım çok şükür bi sıkıntı olmadı 🤲 ama çok zorda kaldıkça kullanmaya özen gösterdim sürekli olarak vücudumu alıştırmadım yani umarım sizdede bi sıkıntı olmaz 🤲🥰
Eses123 Beril91 Merhaba 8 ay boyunca kullandım. Hap yetmedi seruma katıp verdiler. Şuan için bi zararı yok, doktorumada ısrarla sordum herhangi bir zararı olurmu diye olmaz dedi. 10 gün sonra doğuma gireceğim 🙏🏼
Beril91 @Neslihan1903 Neslihan1903 evet doktor yazıyor ben pimpirikliyim korktum allah sağlıkla kucagımıza almaya nasip etsin bebeklerimizi🙏🏻🤲🏻