Abcxyz Sngl_552 benim de ilk gebeligim de burada bir kac kisi tanidim onlar dogum esnasinda geliyor dediler emin olamadim sizin normal mi gorunuyor suanlik yoksa sezeryan
Gul_52 Sevoo18 ben sevgi hastanesine uğur Ekinci ye gidiyorum benimki riskli gebelik ilk gebeliğimde dekolman plasenta ile gerçekleştiği için ve doktorumdan şuana kadar memnunum yarın 33 haftalık olucaz