Kızlar 33 haftalık gebeyim 33.haftama daha yeni girdim. Bugüne kadar hiçbir şikayetim yoktu yeni nst ye girmiştim çok güzel çıkmıştı. Bugün biraz kötü oldum sobalı evde yaşıyorum eşim suriyede olduğu için annemlerin yanına geldim. Bugün tuvaletleri filan yıkadım sonra soğukta balkonda oyalandım eşimle konuştum telefonda. Sonra akşam yürüyüşe çıktım o zamanda üşüdüm. Akşamdır bebek sürekli sert oluyor sanki ve karnım çok acıyor karnımdan sesler geliyor. İshalde olmuşum. Sizce bu üşütme mi başka bir şey mi