Yasemin0518 Bence temizliğine hemen başla sen canım o gördüğün postlardan bi örnekte benim maalesef 34 haftalıkken gebelik kolestazım olduğu çıktı ve 37 haftamda yani bu Çarşamba hastaneye yatışım olacak ve hemen ardından büyük ihtimalle suni sancıyla doğum gerçekleşecek. Ve bende daha bugün temizliğimi bitirdim sürekli erken diye erteledim ama sonuç son günlerimi temizlikle geçirdim. Meryem ana eli otunu da doğum sancıların başlayınca suya koy dualarını suya oku ve biraz suyundan iç taki doğumun olmayana kadar çıkarma. Doğumdan sonra da hemen çıkar/çıkarsınlar o çıktıktan sonrada rahmin kendi kendini hızla toplar inşallah. Hurma konusunda da doktor tahmini doğum tarihi verirse günde ⅘ tane çok az daha fazla ye çünkü diğer aylarda da günde ¾/5 en fazla öneriliyor faydasını görmen için biraz fazla Yemen gerekiyor. Şimdi ufak ufak ¾ tane ye ama çünkü vitamini çok yüksek ve folik asit değeri görüyor ve bebeğin iyi huylu olmasında çok yayarı olduğu konusunda dinen bi yazı okumuştum. 😊🌸 şimdiden inşallah sağlıkla kucağına alırsın inşallah. Ama temizlik konusunda mutlaka başla ufak ufak en azından son haftalarını dinlenerek geçirmiş olursun. Bana nasip olmadı sana olur inşallah 😊