Evlendım 2hafta sonra eşim suriye gıttı 6ay oldu salı günü gelıcek ınsallah. Hamılelıqımde hıc yanımda olamadı. 6ayda cok seyler yasadım kaynanamgılde ama hersey ıcın sabrettım rabbım sabır verdı. Sızın eslerınızde yanınızda olamayan varmı hamıleleıqınızde bebegımın buyumesını sayarken esımın gelecegı gun yaklastı cok şükür 🥰🙏