elifkirkin Merhaba arkadaşlar. Öncelikle ne ben ne eşim sigortalı değiliz devletinin sağladığı imkanları bilen duyan var mi? Gebelik ücreti, doğum ücreti, çocuk parası vs.
MehtapErol elifkirkin Bulunduğunuz ilçede sosyal yardim vakfına başvurun gelir testi yapıyorlar size ve yeşilkart tan yararlanabiliyorsunuz devlet ödüyor.
Gizmolata elifkirkin hamilesiniz devlet karşılıyor sizin devlet hastanenideki muayneyi. Bizim komşuda öyle gidiyor ordan biliyorum
ikiiPrensensAnnesi elifkirkin miraninannesi1 bnm eşimde yeni cıktı işsizlik maaşı için başvurdu 10 ay yatacak doğumda basım rahat cok şükür hp onu dusunuyordm napacaz diye
Seydabadecakil Sseedd10 doğum parası alabiliyor ama süt parası için anne yada babadan birinin sigortalı olması gerekiyor
Gmommysboy -Cansu- o o bilmem kaç ay sigortası çalışıp yatanlara yani kadın çalıştıysa..onun dışında devlet hastanesi sgkdangelir testi vs yaptırıp yeşilkart alın G0 kapsamıymış artık adı..devlet hastaneleri ücretsiz valan değil 50tl muayene ücreti alıyorlar yapılan işlemlere de ayrı ayrı para haberlerde her söylenen doğru değil ne yazık ki mağdur oldum ordan biliyorum.bu sartlar altında sağlık ocağı ücretsiz sadece
Kubra25_26 elifkirkin doğum parası ve süt parası ikiside bi kere veriliyor toplamda 502 tl veriliyor ama süt parası için eşin veya senin sigortalı olman gerekiyor öylelikle 200-300 mü ne veriyorlar doğum parasıda doğumdan sonra doğum belgesiyle başvuruluyor işte ikisinin toplamı verilecek para 502 tl
Asyadilan1 elifkirkin özel hastahanelerde sıra alırken hamileyim deyip analık hakkından faydalanmak istiyorum derseniz örneğin 150 tl olan muane ücreti 125 tl oluyor.
elifkirkin Asyadilan1 o haktan yararlanıyorum buna gebelik sigortası deniyormuş galiba yeni öğrendim. Fakat aklıma doğumda sigortalı olunca bi indirim söz konusu oluyor ya bu gebelik sigortasında da geçerli mi acaba