Haydinn normal doğum 2950
zorunlu sezaryen 3450 muayene ücreti 130 diye biliyorum arkadaşım gidiyordu 2021 🌸 bu arada doktor o an hastanede yoksa izindeyse doğumunuz başladıysa kendi doktorunuzu çağırmak +1000 TL bu aşırı saçma bence özel hastane mantığına aykırı ben neden aylarca sana geliyorum para ödüyorum o zaman nöbetçi doktorda doğuracaksam ne anladık bu işten bu kişisel isyanımdı 😀😀