Serifedebiyat Kızlar bişey sorucam. 24+1 hamileyim. Sol iç bacağımda şiddetli bi ağrı var. Kramp gibi ama geçmiyor. Özellikle sırt üstü yattığımda kalkamıyorum. Veya sabit kaldığımda. Sizde de oldu mu
Neslihan1903 Serifedebiyat öncelikle sırt üstü yatma canım bacak ağrılarını genel olarak olabiliyor doktoruna danışıp magnezyum isteyebilirsin
Serifedebiyat Teşekkür ederim canım. Kramp nasıl bişey. Anlamıyorum belki kramptır. Sol bacağımın iç kısmında şiddetli ağrıyor. Hareketlerim kısıtlandı😪