SinemYazarAnt
Merhaba, 26+5 teyiz gecen hafta rutin kontrole gittiğimde suyunun üst sınırda olduğunu öğrendim şeker yükleme yapıldı 50gr yüksek 100 gr yükleme de normal çıktı diyabet oluşmamış şükür bebek de haftasıyla uyumlu yapısal olabileceğiniz söyledi doktorumuz ama ben tedirginim ☹️ Aynı durumu yaşayan oldu mu acaba ?