Elif2307. Catlaklarinizi hic sorun etmeyin bence bebeginizi sağlıkla zamaninda kucaginiza alicaginiz gunu düşünün..benim ilk gebeligimde agir preeklapmsi nedeniyle asiri odem sonucu vücudumda catlak deil bildiginiz yırtık olustu ayak parmaklarima kadar sonuc 29 haftalik dogum yaptim ve tek duam bebegimin iyi olmasiydi cok şükür suan 7 yasinda ..yirtiklarimla ve sarkik karnimla tekrar hamile kaldım ve yine tek dusuncem sağlıklı sorunsuz bir gebelik ve bebegimi zamaninda saglikla kucagima almak...nasip olur inşallah.