Glnnn Sevgili anneler 20 haftalık gebeyim detaylı ultrasonda bebeğimin böbreklerinde birinde 6mm diğerinde 8 ml büyüme olduğunu söyledi doktorumuz.Başına gelen var mı neler yaşadınız
Glnnn Damlaszgn evet benim bebeğimde erkek doktorumuzda çoğunlukla erkek bebeklerde görüldüğünü söyledi.Siz kaçıncı haftanızda sınız ve büyüme devam ediyor mu
Eylem1911 Selamlar bende erkek bebek bekliyorum, doktorun dediği erkek bebekler de sık rastlanan bir durummus ve korkulacak bir şeyin olmadığını takip etmemiz gerektiğini söyledi.
Glnnn Eylem1911 evet aynı şeyleri söyledi doktorum ama ben yinede telaşlandım ben .Sizin kaçıncı hafta acaba