Basakgul Selam kizlaarr , Bu saatte heyecanla sizlerle listemi paylaşmak istiyorum 😍😂 Temmuz annesi olacağım ilk yaptığım liste ve de Mayıs başında başlayacağını alışverişe ☺️ Eksikler ya da fazlalıklar varsa paylaşalım 🌺 Karışıklık için kusura bakmayın henüz temize çekmedim 🙏[url=https://hizliresim.com/][img]
Minnaktospik Basakgul bebe yağı kesinlikle önermem canım boşuna para verme bence, yaz bebeği olacağı için etrafinda alma deseler de kisa kollu 0-3 ay takimlar al herkes uzun kollu al bebegin üşür diyecek ama cocuk bunalmasin diye bulundur bence ve bolca çıtçıtlı body almani tavsiye ederim. Eldiven ve önlük çok alma çünkü kullanilmiyor yeni doğanda genelde müslin bezler agiz mendilleri cok gidiyor Yenidogana 2 hastane çıkışı ve bir kac tulum yetiyor gerisini 0-3 3-6 ay alirsin penye yelek almani öneririm yaz için ideal oluyor haricinde pikelere sararsin gene üşüyecek olursa bebişini inşallah 😊🌸 he bide islak mendil sleepy demişsin ama molfix izotonik sulu yenidoğan mendiline bi bak derim bize sleepy i biraktirdi, uygun fiyatli hem, baby turco dogadanin da islak mendili harika zeytinyağı var içinde Diyeceklerim bu kadar gerisi sana kalmis tabi sevgiler💕
Limosmom Basakgul ben de temmuz annesi olacağım Allah kısmet ederse o yüzden hemen aldım ekran görüntüsünü 😊
Ayca12345 Hastane çıkışı( Bir tane 10′lu, bir tane 5′li) yaz bebeği olacağı için bol bol çıtçıtlı atlet, ağız bezi, philips avent biberon seti, çok amaçlı müslin bez (büyük boy), göğüs ucu çıkarıcı(her ihtimale karşı ) 🌸
Basakgul Ayca12345 biberon seti özellikle almayacağım emzirme düşüncesi ile bu nedenle kaşık biberon vereceğim bir iki gün süt gelmezse eğer meme reddi yaşamamak adına ☺️ çıtçıtlı olarak yarım kol düşünmüştüm 0-3 5 tane 3-6 5 tabey şimdilik yeterli olur mu üzerine de ilk 1 ay üşüme ihtimaline karşı 2 li takım giydiririm dedim :) sizce ? Göğüs ucu çıkarıcı iyi ki söylediniz ekliyorum unutmuşum🙏
Basakgul Sseedd10 Yumuşatıcı hipoalerjik olanı alacağım Teyzem de kullanıyor tavsiye etti ama kullanmayı düşünüyorum ☺️
Sseedd10 babyandmom1 Annem hep bebeğin cildine yazık zaten onun kokusu muhteşem fazla deterjana gerek yok ben size hep hacışakir sabunu rendeleyip sizin camasirlarinizi yikardim en sağlıklısı o derdi ama tercih meselesi tabikide ben bikac sene kullanmam diye dusunuyorum:)
ikincikezanne_ babyandmom1 canım ilk oğlumda doktorumuz da önermedi yumuşatıcı kokusu çok yoğun olduğu için bebeğe zararlı dedi sadece bebek için biz roxy toz deterjan kullandık çok kokulu şeyler olmasın demişti doktorumuz kimyasal içeriği yüksek olurmuş
Sseedd10 Birde bebek yağı yerine zeytinyağı kullansan olmazmi tavsiye ederim yiğenime öyle yaptık darısı bebisime :)
Ayca12345 Basakgul Bizimki Haziran bebeği alışverişimiz aynı☺️ Ege Bölgesinde olduğum için çok sıcak bir yaz olacağından yarım kol, kalın askı ve ip askılı olarak aldım. Pişik kremi olarak da sudo kremin daha iyi olduğunu duydum o yüzden onu almayı düşünüyorum. Siz de iyice araştırın içinize sinerse onu tercih edersiniz. 🌸 Şampuan ve deterjan olarak da Dalinden başka kullanmak gelmiyor içimden 😅 Kokusu tam bebek kokusu 🥰🥰
Sseedd10 babyandmom1 uni baby iyiymiş başak hanım öyle diyor. Markasini icerigine bak tercih senin yinede canim :)
Basakgul Minnaktospik Yağ ı düşüneceğim 🌺 0-3 alacağım baştan çıkışı ve 1 tane 5li çıkışı dışında.Aslinda çok iyi söylediniz ben yazlık takım da alayım ekliyorum 🙏 penye bir tane ekledim 0-3 yeterli mi ☺️ her iki markaya da bakacağım kesinlikle bilmiyordum.çook teşekkür ederim 🌺
Basakgul Ozge5500 e bebekte görmüştüm.Göğüs ucu çıkmayabiliyor hatta ben bir göğsümden şüpheliyim ☺️ o yüzden bir tane almakta fayda var 🙏