Meryemyilmazzz merhaba, 10 gün beklemez doğarı neden söyledi acaba doktorunuz, çatı muaynesini falan yaptımı? Benimde 36. Haftamda 3600 çıktı 🙈 normal doğum için sıkıntıya düşebilirsin olmayabilir dedi. Anca 5-10 gün içinde sancılanır doğum başlarsa yaparız dedi. Yoksa 38,39 da tahminimce 4ü geçer dedi.. Cuma günüydü kontrolüm..