Nefesim01 canım bende 8 aylık evliyim bizde eşimle senin gibi düşünmeye başladık bizde mi anormallik var yada sebeb ne doktora gittim rahim temiz yumurtalıklar tembel dedi folik asit verdi kaç aylık evlisin dedi daha yeni dedi 1 yıl dan sonra genelde öneriyorum erken gelmişsin vücut ilişkiye alışması yada kan değerleri stres adet düzensizliği vsvs etkenler bakılır dedi 1 yıldan sonra ve bana adetin 1-5 arası gel dedi yumurtalarına bakalım dedi bide eşinin spermlerine ama meğersem ben 3haftalık hamileymişim doktor anlamadı mı geç gebelik mi ama Allah’ın bi mucizesi diyorum kendi kendime bi de baktım adetim gecikti 2-3-7 gün baktım gebeyim çok şükür regaip kandilin gecesinde test sonucunda öğrendim pozitif şok oldum hayırlı günde Allah bana nasip etti bu yüzden sabret ve dua et Allah hayırlısıyla nasip eder inşaallah ben sizin isminizi zikrederek dua ettim şu an size 🤲🏼❣️Bu güzel gün de ve bence. 1 yıl geçtikten sonra bence doktora gidin