Gulsah13 Neslihannn34 39+6 yarın 40 a girecez ne gelen var ne giden ağrı sızı sancı hiç bişey yok🤷🏼♀️
Minikannee1 Neslihannn34 canım ilk hamileliğinde oğlum 41de zorla doğdu yani sezeryan aldılar suni sancı da bile gelmedii😂😂
Neslihannn34 Nurrg anlıyorum seni canım aynı durumdayiz insan bunalıma giriyo artk uyku kalmadi artk ama benim sırt ağrim var biraz
Nurrg 3600 gram dendi ilk gebelik 42 haftalığa kadar beklenebiliyor ama o kadar yıprattı ki beni yarın tekrar kontrole gidicem
Mervesencan 38+4 sancılarım agrılarım oluyor ama hala gelmedi bebiş 🙈 bi an önce kavuşmak için gün sayıyorum artık gelsinnn 😂