Brcklc Genelde son ay encok.kiloyu aldım derler ama anne verip bebek alması mümkün mü acaba normalde takıntı etmem ama nedense 36 haftaya giriyorum diye yeni yeni şişlik hissediyorum ayaklarımda ondan sanırım korumak istedim kilomu
asli57771 Brcklc valla bence asıl son aylar alınıyor 37 oldum ayagımda şişlikler başladı bile 40 a kadar nolcaz kim bilir 😁
Efsane01 Brcklc gebelikte son aylarda daha çok kilo alınır ve o şişlikler ödem biraz hareketli olmak, tuzu az tüketmek ve bol su içmek gerekiyor
Brcklc @Minikasya peki bu ödem için neler yapmak lazım bende birtek ayaklarımda bugün hissettim biraz şişmiş açıkçası etkilendim😟
Minikasya Brcklc Canım benim 29+5 şu an. 28 den beri ödem var. Bol suda içiyorum tuzluda yemiyorum. İlk bunları söylüyorlar çünkü. Ama alakası yok. Şişiyoruz işte. İlk gebeliğimdede şiştim ayaklarım 2 numara büyüdü. Bundada şişiyorum. Ama doğum sonrası miss anında 10 kg gidiyo. Çaresi yok yani
Bloggeranne_93 Brcklc canım bol bol su ve yürüyüs baska yapacagın bısey yok. Bıde bacaklarında varsa yatarken hafıf yuksekte olsun ayakların 😊
Brcklc @asli57771 saol ya ne güzel rahatlattın kuzum😃😃😃😃kız moralim bozuldu zaten sende yangına körükle gidiyorsun belki alınmaz be he bı ümit😬
asli57771 Brcklc keşke almasakk canım ya ama her vücut farklı ben 68 den 82 ye çıktım son 24 gün umudum 85 le doğum 😁🙏
Ebruderya Totalde kaç kilo aldınız kızlar bende şişmeye başladım 39 +5 im son 10 gündür şişiyorum moralim bozuldu 😁
Brcklc @Minikasya ben 35 haftaya kadar çok rahattım valla ne bir şişlik nede başka dert yaşamadım ama şimdi bitek ayağım azcik sisdi telaş yaptım okadar olucak demekki normal umarım dediğin gibi o 10 kilo gider inşallah