Merhaba kızlar ben 5 haftalık hamileyim iki hafta önce doktora gittim 5 haftalık olmuş kese oluşmuş kese boş değil iki hafta sonra gel kalp atışlarına bakalım dedi tam iki hafta sonra lekem geldi gittim, bebeğin kalp atışları yok vajinal muayene yapalım dedi yine duyulmadı ve bana yine suan 5 haftalık geç dollenmis haftaya gel atmazsa alacağız canlanmaz bebek dedi böyle bısey yaşayan var mı bebek suan 3mm daha, 😞