BhrDnmz Bek39 ben insallah olucam safak 133🥰 sanki iku haneler gelmicek gibi insan ozeniyor🙈 bide benim gibi riskli gebelikse hic zaman gecmiyor😢
Bek39 BhrDnmz benimde 131, hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah canım sabredelim bollll bolll dua 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🧿
Biresinti Bek39 oooo çoğu seyi aldık 🤭🤭 anne yanı yatağı, emzirme yastı, bebek bezi, islak mendil 😅 ahşap hamak ufak şeyleri saymiyorum 😁
Pikimom 133 kaldı benimde bende hiç hazırlık falan yapmadım ilk olacak heyecan var ama bi elim ayağıma dolaşıyor sanki🙄😃😃
243224 Allah nasip ederse bizimde temmuz olucak ins 🤗🤗 günler gecmiyo Rabbim ins hepimizin sağlıkla ve hayırlısi ile kucağımıza almak nasip eder inşallah 🤲🤲🤲
bebekcim16 Bek39 Ben de bende👏Şafak 120 hayırlısı ile evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah..
kardelen1006 Bek39 Allah izin verirse benmde son 125 gün🥰ama sezeryan olacagm 1 ,2,3 temmuza denk geleblr