33 haftalık olduk . Sol alt tarafımda diş etim aşırı şişti diş hekimi diş etinin kesilip alınmasını başka yapılacak bir şey olmadığını söylüyor . Böyle bir şey yaşadınız mı hiç ?diş taşı temizletmem gerekiyor bu aylarda temizleten oldu mu hiç cesaret edemiyorum bir şey olur diye doğuma kadar sabretsem mi diyorum