Ben ilk 3 ay kullanmadım ikinci gebelikti ve 10 ay sonra hamile kalmıştım 3 ay sonrasında düşük riski yaşadım ve şuan da aşırı derece zorlanıyorum ilaç kullandığım halde diş sorunu yaşıyorum kemik ağrısı sorunu yaşıyorum oturup kalkmak bile ızdırap oluyor