Ayca6868 canim umudunu kirmak istemem ama adet gördüysen cok cok düşük ihtimal ve belirtiler psikolojik olabilir.. hamile olmadan once 2 ay hep belirtiler var hamilemiyim diyordum, belki bir iki aya kalcaksindir çünkü hamile olduğum ay tam tersi hicbir belirti olmadi ve cok sasirmistim ögrendikten sonradan basladi belirtiler
Sağlıkla versin rabbim hayirli evlatlar