Arkadaşlar merhaba, ben hamile olduğumu geçen hafta öğrendim. Normalde son adet tarihim 12 Ocak yani şuan gebeliğim 7+4 haftalık olması gerekiyor. Fakat keseyi daha dün görebildik bebekte şuan görünmüyor. Doktor geç döllenme büyük ihtimal dedi ama kimyasal gebelik olmasından korkuyorum. Geçen sene böyle bişey yaşadım çünkü. Böyle bir durum yaşayıp sonra bebeği gören var mı ?