Burciiiin Kızlar 10+2 yim haftaya bir nişan için topuklu ayakkabı giymeyi düşünüyorum internette bir sürü şey yazıyor siz giyiyor musunuz bir fikriniz var mı ?
Minikasya Burciiiin Daha çok yeni olduğu için illaki giymek zorundaysanız giyin ama çokta ayakta kalmayı abartmayın. Halay falanda çekmeyin yani ayakkabı ile😀
-Kbra8- Burciiiin başlarda sorun olmaz sanırım çok ayakta durmamaya çalışın. 27.haftamda görümcemin nikahında giyinmiş bulundum. Karnım inanılmaz kasıldı taş gibi oldu valla çok rahatsız oldu bebiş . Giydiğime pişman oldum 😬
Esosun Burciiiin biraz daha kısa topuk giymeni tavsiye ederim ben gitmiştim de stiletto ölmüştüm yani gecem zehir olmuştu
Alyaesmaa Burciiiin sıkıntı olabılır canım cok uzun ve 1.trimester riskli donem oldugu ıcın ben bı kez dugune 5 cmlik topukluyla gıtmıstım 8haftalıkken aksamına kanamam basladı dıkkat et derım❤️
leylosule Burciiiin ben 6-7.aya kadar giydim sonra bel ağrıları başlayınca bıraktım. Doktora da sormuştum gülerek bişey olmaz demişti oyüzden rahattım :)