Kızlar kasılma uygulaması indirdim saydım kasılmaları çok düzensiz aslında ama aktif doğum sürecindesiniz yazıyor uygulama.
karnım sertleşiyor yumuşuyor sonra yine aynı. Ama hiçbi ağrım sancım yok öyle kasık ağrısı bel ağrısı vs. 39+6 dayım.
bebek de çok hareketli.
Böyle bi durumda bebek hareketsizleşir mi bilen var mı? Yalancı kasılmaysa hastaneye gidip kalmak istemiyorum lütfen bilen biri yazsın 🙏🏻
ağrı sancı mı eşlik etmeli bu kasılmalara??