Berfin124 https://imgyukle.com/i/Nxg8zY Kızlar elimde bu beşikten var pek büyük değil 1 yaşa kadar uygun bence ayrıca anne dizi almalı mıyım kızımın büyük besigide var biraz büyüyünce kızıma oda yapicam beşiğini kardeşi kullanıcak sizce fuzuli mi ?
Merve_0709 Berfin124 bence yeter 1 yaşına kadar benımde buna benzer var. Doğduktan sonra biraz daha büyüyünce büyük yatak almayı düşünüyorum
Dilara8228 Berfin124 Bence gerek yok onun yerine baska bir eksiğini tamamlarsiniz görümcem 3 çocuğunuda bunda büyüttü
Aselminaaa Berfin124 bunu 1 yasina kadar zor kulanirsin gibi geliyor bebek ayaklaniyor icinden atabilir kendini ama ana kucagi sana kalmis ben oglumda almadim heralde ikincidede almam
Berfin124 Minikasya istiyorum aslında ama 200 250den basliyo kızıma 3 sene önce 100 almıştım çok pahalı geldi beşik bile 180di ozamanlar bilemedim ya 🥰
Berfin124 Minikasya sadece aşağı yukarı sallanıyor diye pek içime sinmedi sağa sola sallanan daha kullanışlı gibi geliyor buna benzer mi aldınız ? https://imgyukle.com/i/NxhFKG
Berfin124 Dilara8228 evet aynen bende düşünüyorum ama bunlar çok pratik oluyo diğerinin içinde bebek kaybolur sallaması zor mu olur diye düşündüm
Flower3 Puset var bende ana kucağı gibi aynı görevi görmez mi? Mesela mutfakta yemek yaparken bir battaniye serip pusette yanımda yerde dursa , bazen sallasam ? Aynı şey mi sizce ? Yoksa bide ana kucağı almalı mıyım