Minikasya Naziferabia Tam net olmamakla beraber fasulye şeklinde olanlar erkek,yuvarlak olanlar kız. Ama kese içinde bebeğin şeklide önemli.
momsboys Naziferabia benim bir oglum vardı ikincisi için allahım bizim için ilerimiz için hangisini hayırlısı ise o olsun dedim yine erkekmiş demekki o hayırlıymıs. Senin içinde hakkında en hayırlı olacak olsun
Yaseminnisa [silindi] ben yazıcaktım yazmussınız arkadaslar kesenin tek bir sekli var oda yuvarlakk😂 o fasulye ve yuvarlak etrafı cevreleyen sey rahmin görüntüsü yani doktorun cekimiyle alakalı birsey