Kizlar gebeligin ilk donemlerinde genelde kasık ağrısı olur biliyorum ama benim karnım özellikle geceleri çok ağrıyor ve hassasiyeti artıyor yatamıyorum bile doğru düzgün oksapar iğne kullanıyorum ama karnım agridigindan beri kolumdan yapıyor eşim gün icindede elim ayağım boşalıyor gibi bı terleme geliyor yarım saate geçiyor 11 haftalıkken böyle bişi yaşayan varmı aranızda