Anne54 valla canim inşallah dediğin gibidir ben de bimem napicaz ama çatlaklar da kararmalar da bebeklerimizden bize hediye diye düşünüyorum içimizden insan çıkıyor olsun o kadar izi ben sevdim bu halini de her yaşın her değişimin ayri bi güzelliği var diye düşünmeye çalışıyorum 🌸😘