Humgulum korkma kimseyi dikkate alma herkesin bünyesi acı çekmesi farklıdır ben kızımda 34 haftalık doğdum sezeryan 1 ay yoğun bakımda kaldım narkozu atamadım ama kızım 6 buçuk aylıkken oğluma hamileymişim kızım 8 aylıkken aşırı kanama ile gittim 1 buçuk aylık hamile olduğumu öğrendim son dönemde dikişim açıldı 37 haftada doğdu oğlum ama sezeryandan 5 saat sonra kalkım üstümü giydim yürüdüm hiç zorlanmadım normalde zor olması gerekir korkuyordum ama çok daha kolay oldu 1 haftada toparlandım ama ilkinde 2 ayı buldu toparlanmam