SeymaK sigortayı kendi bütçemizden ödüyoruz ama. Normalde sizinkini işveren ödüyor, bizimkinide biz ödüyoruz. Eve girecek olan rızıkı sigortamıza yatırıyoruz.. daha sonrasında onu toplu alıyoruz doğum yapınca.. kendi paramız yani, elin oğlu yatırmıyor sigortamızı bedavadan..