Mevy benim sizinki gibiydi kese var yolk sac var bebek yoktu beta ma da bir kere bakmıştı doktor 830 cıkmış tı ıkı gün sonra hemen kese göründü 2. Kez bakmadı beta ya iki hafta gecti yine yoktu ben erken davrandım boş gebelik dedi doktorum sağlıksız dedi seni zehirler bile dedi sonra onun sözünü dinleyip aldırdım 7+3 gibi parça gönderdiler genetiğe sağlıksızmı olacaktı diye ve hiç bişeye çıkmadı sonrada bana zaten o düşerdi senden ötürü dedi keşke 10. Haftaya kadar bekleseydim dedim. Bence siz bekleyin inşallah hayırlı haberler alırsınız