aselelif06 canm bnmde ilk 3 gün ağır geçmişti 4. Gün yavaş yavaş toparlamıştım ağırlarım hafiflemişti 8 9 günde tamamen toparladm acı falan kalmadı ama sürekli acısada pek yatmadım hemen toparlayım diye yürüdüm kalktm iş yaptım otururup kalkarken ani hareketlerde çok acıyordu ve öksürmeye dikkat et dikişler çok acıyor canm geçmiş olsun