Dilola01 benm de 20. Haftadan beri geliyor hele ilk gece kolumun üstüne yatmışım gece bir kalktim kolum göğsüm üstüm başım hep batmış baya ıslaktı korkmuştum, bu hafta doktor randevum var 25 haftalık oluyorum doktora sorucum ama burdaki arkadaslar normal dedi süt kanallari kendini hazırlanıyormuş evet bana da sıkmayın dediler bir daha yapmayin bi sey olmaz insallah