Mlsa2530 Esraerden ben semih demiroğluna gidiyorum hamileliğin başından beri memnunum doğuma kadar nasıl olur bilemiyorum.
neslitolgaa Kastamonu denince akla genelde Dursun Bey gelir 😊 Ben başka şehire taşındığım için gitmedim ama tanıdığım herkes onda doğurdu diyebilirim ve hepsi çok memnun
Esraerden neslitolgaa bende çok duydum ismini fakat profilinde hep sezeRyan doğumlar var o biraz korkuttu açıkçası . Siz nasıl yaptınız doğumu yönlendirmesi nasıl
Esraerden sternocleidomastoideus randevu alınmıyor fakat siz nasıl alıyorsunuz mhrs sisteminde hep Ahmet Uzel cikiyor
Ebruseyda Nurullah şahin bir numara samimi doktordur ilkinde ona gittim şimdi ikinciye hamileyim yine ona gidiyorum ve çok memnunum doktor hasta ilişkisi yok abi arkadaş ilişkisi var aranizda ve bu insanı rahatlatıyor
Lavantakokusu Bende Nurullah beye gidiyorum Anadolu . Öyle ki abi kardeş gibi davranıyor ultrasonda ikili tarama yapılırken üst üste o kadar soru sormuş bulumdum ki o anda dediği ‘dur kız bebeğine bi bakalım önce’ öyle de samimi insan.