Gul6161 hamile değilken bi yerde okumuştum karnınızı içinize çekmeye alıştırın sarkma olmasın göbeğiniz çıkmasın gibisinden bişey. Ben öyle alışmışım ki. Hamilelikte bazen kendimi içime çekmiş olarak buluyorum hemen bırakıyorum derin nefesler alıyorum. Cidden kötü alışkanlık oldu hamilelikte bana 🤭