Angela Kardeşim üslubumun kaba olduğunu düşünmüyorum. Bak ben bir evlat verdim ve canımdan can gitti ve o psikolojiyi Rabbim kimseye yaşatmasın. Birini arıyor anlayan birini istiyor. Etrafındaki hiç kimse onu anlamıyor ve bir yerden birini bulmak istiyor içini dökmek istiyor. Evet belki buraya yazılması doğru olmayabilir ama o an düşünemiyorsun çünkü normal bir psikolojiyle yaşamıyorsun. Bende buraya çoğu anne gibi doğum hikayemi yazmak isterdim kucağıma aldım diye sevincimi paylaşmak isterdim olmadı. Buraya insanlar mutluluğunu paylaşıyorsa mutsuzluğunuda paylasabilir buna adminler izin veriyor. Sen böyle yazarak da yaralı insanları dahada üzmüş oluyorsun bilmiş ol kardeşim. Rabbim evlatlarınızı korusun iyi akşamlar