Ysmn_11 Arkadaşlar bugün regli günümdü bilerek erkenden test yapmadım tuttum kendimi bugün sonuç yine negatif gerckten sinirlerim bozuldu gülüyorum ya sabır sabır sabır 🤲
Ysmn_11 Denizyildizii 2 sene oldu canım Dr defalarca gittim ya histeroskopi olmustum hsg çektirdim ve bu ay çok umutluydum folik asit vs yine olmamış
Hnd43 Ysmn_11 senin gibiydim.. sadece sabret ve kafandan çıkar , eğer kafandan çıkarmazsan olmaz , unut onu ve sadece eşinle birbirinizi sevdiğiniz için birliktelik yaşayın kafandan çocuk meselesini çıkarttığın ay hamile kalacaksın İnşallah
Ysmn_11 Hnd43 inan ki öyle ya eskisi gibi takmıyorum ama gücüme gidio artık sanki hayat bana onun eksikliğini gözüme sokar gibi
elifinannesiiii Sizin için dua edeceğim 🤲🏼 Bir an evvel Allah size ve tüm isteyenlere nasip etsin inşallah🙏🏻