kucukfindik Ben 37 haftalığım normal doğum istiyorum o yüzden biran önce yaptırıp rahatlamak istiyordum uygun olmamasından korktuğum için , ama doktorum 39 da yaparız acelesi yok dedi , stresi de bana kaldı 😑 her doktor farklı yapıyor kimi erken kimi geç kimisi doğum anında yapıyor ama doğumu tetiklemez İnşAllah merak etmeyin , tetiklese zaten doktorlar yapmaz , hatta yurt dışında hamileliğin ilk muayenesinde yapıyorlarmış diye biliyorum 😁