Ssngl ben ilk gebeliğimde kullanmıştım gayet memnundum sidefer den ona geçmiştim. İçinde çok fazla çeşit vitamin var 22 mi neydi diğerlerinde onun kadar yok. Bu ne kadar iyi bir şey bilmiyorum ama bana iyi geldi saçlarım uzadı parladı ten rengim açıldı bebeğim de iyi sağlıklı doğdu. Biraz hareketli o da 1 yaş için normal sanırım:) doğumdan sonra da bir süre kullandım ama balık tadı gelmeye başlamıştı bıraktım.