Anneyimm2 Iyı aksamlar 1 hafta once canim kar istedi yedim baya yedim kotu öksürüyorum bugun bırazdaha arttı doktor gitmedim sadece oksurek var birazda bogaz agrısı var napabılırım
Denizyildizii Anneyimm2 canınızın her istediğini yiyormusunuz yaa🤔neyse cnm geçmiş olsun doktora görün antibiyotik yazar heralde
Fatmasuer Anneyimm2 valla benimde canım çok çekiyo buz kar yemeyi yedim de seni anlayabiliyorum bol zencefilli ılık su iç limon kant şeklinde hatta ben hergün buz yiyorum düşün Allahım şifanı versin
Zdk Anneyimm2 nefsinizi köreltecek kadar az yeseydiniz keşke. Bir de temiz yenebilecek karı nerden buluyorsunuz merak ettim
AsenaEmre Anneyimm2 Hakiki tereyağ ve pekmezi cezvede kaynatın bir kaşık yeterli olacaktır bir yemek kaşığı su katıp onu için sonrada kendinizi vikisleyip yatın terleyin hiç birseyiniz kalmaz 🥰 bende kar buz dondurma yemeye bayılırım yedikten sonra hemen bunu yaparım
Anneyimm2 Fatmasuer cok sagol canım simdi hemen yapar ıcerım 1 haftadır soguk su kar istiyor canım ictım yedim kar ama bugun arttı oksurme toparlanamıyorum ama canım cok istiyor off sımdı bile buz gibi su kar ıstıyrm
Hilal2205 Ay bende sürekli buz yiyordum canım nasıl çekiyor geçen diş ağrısından ölüyorum sandım antibiotikle anca geçti şimdi istesem de yiyemiyorum korkudan ama canım çok istiyor 🙄😔
ezos Zumra45 kansizliktan olduğunu duymuştum doktorunuza bir sorun bence kan sayiminiz ne zaman yapılmıştı
Fatmasuer Anneyimm2 doğrudur ben günde 2 3 kere buz yiyorum 10 tane felan durduramıyorum kendimi yemeden günüm geçmiyo bakalım hayırlısı hamilikten sonra bitecek
Anneyimm2 Zdk az yiyim dedim dur az daha alıyım derken biraz fazla yedim haftada 1 yada 2 kere koye gideriz oralar temiz cok kar oldıgı İcin agac dallarında felan aldım yedim
Fersah Anneyimm2 çok geçmiş olsun. bende yedim sizin gibi 😋 bişi olmadı çünkü bademciklerim yok benim 🙈 1 bardak suya limon sıkıp için. İyi gelir inşallah.
Anneyimm2 Fersah sagolun denerim tabı insallah fayda eder ne iyimis keske Bende cok cok yesem hasta olmasam 😄🤭
AsenaEmre Anneyimm2 hastaneye de gitmeyip evde kendinizi izole edin bence çünkü grip olsanız bile Corona pozitif çıkıyor ve insanları psikolojik ve fizyolojik etkiliyorlar .
Anneyimm2 AsenaEmre gitmiyorum zaten oksuruyorum bogazım agrıyor desem test yaparlar korkudan gidemiyorum tabi
Fersah Anneyimm2 evet ya çok iyi yaz kış dondurma yiyorum. 😬🙈 Ama bademcik mikrop karşılıyor girişte o yüzden mikroplara çok müsaitim malesef. Her güzel şeyin Bi bedeli var ☺️