Arassamet 2 cm açılma ve sancım çıktı eve geri geldim. Ne kadar zamnda açılır ki kızlar? Hızlandırmak için ne yapabilirim. Çatı kemiklerimde ağrı var?yorulmuş hissediyorum. 😣
Mrvbdk Arassamet canım sağ salim bebeğini kucağına alırsın inşallah . Duş al hemen yürü evin içinde sakin ol kasma cünkü kastıkça uzuyo geliyor insana
MiracAlpinveUmutunAnnesi Arassamet benim 2 cm açılmak vardı doktorum yatisimi yaptı suni sanciyla doğum yaptım ama açılma vücuttan vücuda degisirmis sancin varmı canım çok hissediyomusun
Yeniannee Arassamet bende de öyle cnm hastaneye sancıyla gittimm nst de de sancim çıktı açılmam da 1 parmak dedi ebe hanım. Eve git siklasinca gel dedi hala bekliyorum korkuyorum ne zmn gelck endişeliyim. Senin hissettiğin sancıların ne durumda
Arassamet MiracAlpinveUmutunAnnesi banada imxa attırdılar risk almıyrm diye. Ne zamn olcağını bilemeyince yatmadım.
Arassamet Kusura bakmayın dönemedim kızlar. Sancı sabaha kadar aman aman hissetmedim güzlcede uyumuşum. Bkledikçe gelmio galiba. Yürüdüm baya. Zencefil ve hurma içim dışım. Öyle kuru kuru beklemek çok sinir bozucuymuş.
Betl 10 gündür bekliyorum birazdan kontrol var doktora gidicem hala 2 cm mi bakalım adet sancısı gibi agridan haricde hiç sancim yok. Bir insan çatı muanesine böyle hevesle gider mi :)
Yeniannee Betl benim de adet sancısı gibi ama dune göre biraz daha şiddetli sanki 😭 ne olcak bu halimizzzz sen kac haftaliksin cnmmm