Duyguharun Merhaba arkadaşlar. 30+5 teyim şu an ve bazen bebeğimin hareketlerini vajinada hissetmeye başladım. Benzer bir durum yaşayan var mı? Erken doğumla falan bir alakası var mıdır?
Mercimekmom Duyguharun bende 30+3 baş aşşagı pozisyonda ellerini hatta dönerken başını bile hissediyorum normal mi bilmiyorum ama perşembe soracağım doktoruma
Eliiiiiiffff Duyguharun canım 28+2 yim bnde öyle hissediyorum doktorum bebeğin ayakları aşağı da ordan vurursa korkma demişti yine de doktorunla bi görüş istersen
Nuray23 Duyguharun makat durusta buyuk ihtimalle. Bende makat durustayken asagida hissediyodum kasik agrisi cok yapiyordu. Doktora soyledigimde ayaklari baski yapiyor kasik agrisi o yuzden dedi bide makat durustayken tasimasi zor oluyor ondan zorlanirsin demisti. Gercekten de zor oluyordu. Donunce rahatladim gerci simdide basi cok asagidaymis😬 rabbim hayirli zaman da sag salim kavustursun insallah.
Duyguharun Eliiiiiiffff En son gittiğimde benimki de aşağıdaydı belki o yüzdendir o zaman. Bir dahaki kontrolüme 1 hafta var devam ederse daha erken giderim olmadı
Hzl Benim de öyleydi ayaklarıyla aşağı tekme atiyordu resmen sanki çıkıcak gibi doktor büyüdüğü için bulundugu ortami tanimaya çalışıyor bişey olmaz dedi 28 le 30 da çok fazla aşağı tekme atiyordu simdi 31 . haftadayim normal arada aşağı vuruyor.