Ulkugundogan benimde temmuz sonu bende dayanamayıp alıyorum bi kaç bişey aldım şimdiye kadar ama ailem kıyafet eksiği bırakmadı bana erken diyorlar bazı kişiler bazılarıda yavaş yavaş alınca daha iyi oluyor diyor kimseyi dinlemeye gerek yok bu konuda bence benim içinde yavaş yavaş almak son aya bırakmamak daha mantıklı düşük riski ayları gectikten sonra alısveris yapılabilir allahın izniyle doğucak zaten bebişler 😊