Merve3855 Kizlar sırtimda bi ağrı var çok yoğun ve şiddetli 26+4 haftayim normal mi ağrı nasıl geçecek bilgisj olan var mı 🤕
Simgeemm Merve3855 maalesef bundan sonra daha da artacak canim ben 30 haftadayim git gide ağrılar daha şiddetli oluyorgecen hafta doktoruma sordum kaburga ve sırt ağrılarıni normal olduğunu şikayetlerin daha da artacağını söyledi
cgla1 Merve3855 of benim de öyle ya aşırı ağrıyor dayanılmayacak gibi resmen bazen psikolojik artık kovid mi oldum diyorum 23 haftadayız😏
Gulcinkrkmz Merve3855 ayy benimki çok fena 25 haftalıkken başladı şuan 27 haftaligiz çok kötü bir durum
NesssE Merve3855 sırt hareketleri var basit ve etkili bence onlardan düzenli şekilde yapabilirsin. 24. Haftalarda başladı 32 haftalık oldum hareketler sayesinde rahatsız olmuyorum artık
Simgeemm Merve3855 maalesef ilac vs veremiyorlar oturma ve yatış pozisyonuna dikkat et her gün olan bir agri değil merak etme bu şekilde sürmüyor ara ara olabiliyor bazen 1 2 hafta hic olmadığı da oluyor. İnşallah tez zaman da gecer canim ağrıların
Belgiiin Kılo aldıkça daha çok agrıyor canım, benım doktorum bana fızyoterapı önerdı birde masaja gıdıyorum. Fızyoterapı doğumu kolaylaştırmaya yardım edıyor, sırt agrılarımda masaja gıdıyorum